23 November 2014

HOLIDAY WISHLIST.

BLACK                                                                                                            GOLD

COBALT BLUE                                                                                                   BABY BLUENUDE                                                                                                            B&W


Witajcie kochani,


przepraszam Was za dłuższą przerwę i brak posta ze stylizacją, ale tak się niestety pechowo złożyło, że nowy obiektyw, który kupiłam, okazał się być tak samo uparty jak ja i nie zechciał współpracować z moim body, dlatego też musiałam go odesłać do serwisu. Obiecano mi jednak, że mój ukochany sprzęt wróci do mnie na początku tego tygodnia, dlatego wytrzymajcie ze mną jeszcze tę parę dni, a tymczasem łapcie post z inspiracjami. 
Tym razem dosyć wcześnie zaczynam poszukiwania tej idealnej sukienki na święta a może i, na Sylwestra, przeczesując internetowe sklepy z bajowymi tak zwanymi designer prom dresses, czyli idealnymi, eleganckimi sukienkami z iście disney’owskiego balu i, pomijając oczywiste oczywistości jak Simple czy Asos, natrafiłam na www.weddingshe.com.
Wybór jest niezwykle szeroki, tak szeroki, że nie umiem się zdecydować i będę tutaj, znowu!, potrzebowała Waszej pomocy. Design jest naprawdę nowoczesny, niektóre kiecki wyglądają jakby było żywcem wyjęte z pokazu mody, materiały i kroje, zachwycają. Ja jednak stawiam tym razem na prostotę i klasykę, czyli coś na każdą okazje, w czym dobrze będę wyglądać zarówno teraz jak i po dekadzie. Oczywiście, jeśli ktoś jest zainteresowany czymś bardziej fikuśnym lub niemiłosiernie błyszczącym, też na pewno się nie zawiedzie.

_____________________________________________________________________________

Hi fashion lovers,



this time I give you the post with bridal inspirations, because I'm searching for a perfect dress for the upcoming holidays and again, I will be in need of your help. While I was surfing the net I came across www.weddingshe.com/list/Red-Prom-Dresses-15583,  where you can find quite wide sellection of designer prom dresses and elegant gowns. Design is very modern, some dresses look as if they could be worn on the fashion show, the cuts and the fabrics are fabulous! Nevertheless, this time I want to choose something classy, for every big occasion, that I can wear now as well as after the decade, but if you are looking for something more fancy you want be disapponted either.

DISCOUNT RED PROM DRESSES:
BURGUNDY                                                                                                     DARK BLUE
RED                                                                                                            BLACK




DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ

Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

18 comments:

  1. Ta złota sukienka jest boska!! Sama dumnie bym w takiej paradowała :D
    W takim razie, życzę Ci, aby obiektyw już kolejnym razem złagodniał i dał Ci cyknąć choć kilka fotek :) hehe
    pozdrawiam :)
    Daria

    ReplyDelete
  2. śliczne są :) czarna najlepsza :)

    ReplyDelete
  3. Great wishlist and stunning dresses. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  4. Złota jest piękna, a i tą czarną ostatnią bym nie pogardziła :)

    ReplyDelete
  5. a mi się podoba b&w <3
    sandicious

    ReplyDelete
  6. Złota sukienka BOMBA! :) Przecudna <3

    ReplyDelete
  7. Błękitna, cekinowa i ta czarna z przepięknym rozcięciem na biuście- moje typy!

    ReplyDelete
  8. Podoba mi się sposób, w jaki prowadzisz swojego bloga :) Na pewno będę zaglądała tu częściej :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? jeśli tak to zacznij i daj mi znać w komentarzu :)

    spontaniczniee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Great picks... Great list!
    http://sepatuholig.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. błękitna najpiękniejsza!

    http://classylicious.blogspot.com

    ReplyDelete